SPORTLOOOV

2014-02-21 kl. 19:11:00
 
Wiiiie, finally har vi fått sportlov och det skulle ju inte kunna bli niceare. Idag har även varit en bra dag, jag fick A på mitt Svenska tal som jag hade igår, Sverige gick vidare till final och jag har shoppat lite behövligheter. Det ända negativa är väl att några av mina vänner inte ska vara här under sportlovet men jag har några här och det ska bli fun. 
 
Efter skolan idag åkte jag ellie och frithof till Kingston där jag då shoppade lite. Det var nice och Ellie trådade sina ögonbryn vilket blev fint. Jag tycker att det var coolt. Ikväll ska vi till vår fave Mason House, vi ska faktiskt få middag där till och med. Vi är så coola så vi får det. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback