Bicester Village

2014-02-27 kl. 02:19:00
 
Igår gick jag och Frida upp tidigt för att åka till Oxford och Bicester Village, det är en outlet med massor av olika märken. Påminner lite om barkaby för er som varit där bara att det var lite "finare" märken. Det tog kanske allt som allt tre/ tre och en halv timme att komma dit men vi hade ju allt kul så det var inte jobbigt. Nej men det är kul att åka till nya ställen och även fast jag inte hittade något så var det ändå värt att åka dit. Frida köpte ett par Juicy byxor för bara 19 pund, inte dåligt direkt. Efter ett tag där åkte vi tillbaka till London där jag shoppade lite så jag fick ändå med mig några saker hem!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback