THE BOX

2014-04-26 kl. 13:47:00
Man fick tyvärr inte ta bilder där inne så det blev bilder utanfrån....
 
I onsdags var Jag saga och Frida på The Box och det var nog den galnaste och bästa klubben jag varit på. HElt sjukt var det, det var shower men de konstigaste uppträdandena och sen var det grym musik i mellan åt. It was Epic. Det som även gjorde att det var epic var att ingen mindre än Ed Westwick eller Chuck Bass var där. Aaah det var sinnes. Jag fick ögonkontakt men en liten flört och 2 brofists till att börja med och när han skulle gå och jag och frida skulle be om bild fick vi båda en kram och en puss på kinden. Aaaah det var sjukt!

KOMMENTARER
Postat av: Alva

Kan du snälla göra ett inlägg där du tipsar om olika klubbar, typ inträde, om man kan skriva upp sig på lista osv? :)

2014-04-29 / 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback