Pluggpluggplugg

2013-09-24 kl. 20:16:00

large.gif

 

Fick denna från Ellie hahah, det var vi idag efter skolan haha.

 

Jag har tre inlämningar den här veckan så att det känns som att jag måste plugga typ hela tiden. Jag håller på med en svenska analys just nu tillsammans med Ellie och sen tänkte jag se om jag hinner skriva lite på någon annan. Det är ju Svenska Hollywoodfruar ikväll och vill väldigt gärna kunna se det utan att känna att jag igentligen inte ska. Jag har 2 timmar på mig på så jag borde hinna. 
 
Idag gick skolan snabbt, innan skolan gick jag till Kingston för att lämna tillbaka en kappa ifrån Zara. Den var jättefin men det är flera personer som har den i skolan och sen vet jag typ inte själv om jag tycker att jag passar så bra i den. Men det känns ändå skönt, haha det känns som att ja har tjänat dem pengarna istället, standard.
 
Nej men nu ska jag skriva vidare så jag får njuta av Svenska Hollywoodfruar ikväll!! Ciaoooo

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback