31 Oktober

2013-10-31 kl. 14:27:11
  
 
Idag är det Halloween dagen, so exciting. Igår så var vi på Kitsch och jag var som sagt en indian, jag tyckte att min utklädnad var bra. Nej men det var kul, det var inte alls mycket folk men musiken var superbra, asså verkligen! Jag tog nattbussen hem sen med Ellie, Alva och Anabelle och vi åt donken så det var sweet. Det är livet, en bra utekväll som slutar med yogapants och converse längst fram högst upp på bussen med fet mat<33
 
Anyway idag på dagen ska jag inte alls göra någonting speciellt, jag kanske ska gå till Zara i Kingston för att kolla på en klänning som jag vill ha. Sen ska jag vara hemma, städa mitt rum och kolla serier typ bara för att det är så nice och för att det är onice väder. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback