Mondayyyy

2013-11-25 kl. 20:57:00
En bild på mig pch min lilla Johanna från denna helg
 
Idag är det måndag, men den måndagen är typ över så det är ju nice. Jag gjorde inte heller något speciellt i skolan, vi kollade på Dirty Dancing på naturen och den är ju bra. Nej men ja, ikväll är det ju i alla fall paradise hotel vilket jag tycker är kul att kolla på. Så innan det ska jag ha duschat, kollat igenom några begrepp och lite så. 
 
Ja sen i helgen kommer en av mina bästa kompisar Magda och min storasyster Rebecca och det ska bli supermys. Allstå verkligen , jag längtar. Min syster skulle igentligen ta med sig en av sina kompisar men det blev inte så i slutändan men vi ska ha det bäst ändååå!!
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback