Lörrrrdag

2013-11-23 kl. 15:28:14
Innan vi skulle till Mason House, i like all of u
 
Halllåå!! Idag är det lördag vilket är väldigt skönt. Jag skulle kanske ha jobbat men det blev inte så sen men jag ska dock dit för att köpa mina kläder som jag ska jobba i. Annars idag ska jag bara ta det lungt, ikväll sen kommer Elinor och Frida hem till mig för att dem är två One Direction fans så dem ville kolla på deras live stream hemma hos mig, vilket jag tycker var kul även fast kanske inte jag kommer att kolla på hela streamen. Nej men den håller på i flera timmar så dem ska sova här då, jag kommer säkert att kolla någon film eller nått haha och se dem dregla brevid mig. 
 
 
Nej men i torsdags var vi ju också i Svenska Kyrkan och hjälpte till på deras julmarknad. Det var faktiskt väldigt mysigt och jag fick den där svenska julkänslan så det var väldigt nice. Jag stod i ett kött/fisk stånd och hjälpte till där och det gick bra. Det var väldigt chill. Efter det så gick vi ju som sagt på Hungergames Catching Fire och den var svinbra. Jag älskar dem böckerna och filmen var verkligen super. Jag måste säga att jag tycker att det var nice att ha läst böckerna för att jag förstod liksom allting, så man tappade liksom inte bort sig. 
 
Igår sen var det fredag och då gick vi ut. Vi drog till en klubb som var ny för oss och heter Mason House. Den var faktiskt cool, när man kom in var det lite borg/kyrk aktigt. Det var också jääääätte bra mysik, väldigt annourlunda. Det spelades typ Britney Spears Toxic, MGMT Kids, Micheal Jackson osv. Det var kul att man kände igen låtarna bra. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback