Hard work work

2013-12-19 kl. 15:59:52
Johanna och Ellie som har åkt hem :((
Idag ska jag jobba och det blir väl mitt sista jobb på det här året. Det ska bli lite kul men jag hade gärna bara stannat hemma och kollat på film och njutit av att jag inte har någonting mer i skolan. Jag har ju bara avslutning imorn och jag gjorde matteprovet idag vilket gick bra, eller det kändes bra så jag hoppas att det gick bra. 
 
Idag annars har vi inte alls gjort mycket i skolan. Vi kollade film på två lektioner och på den tredje gjorde jag inte så mycket utan lyssnade på en i min klass när hon hade nyhetsanalys. Väldigt skön dag. Jag sa även hej dp till Ellie och Alex som ska hem idag, lyllo dem. De bor ju i Falsterbo så dem kommer jag inte att se på detta lovet. Men jag kan inte vara gladare över att dem inte kommer från Halmstad och inte kommer tillbaka nästa termin, alla i min klass stannar hela året, alltså hela läsåret. 
 
Nej nu måste jag gå, ciaoooo

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback