Jag mår bra

2013-08-26 kl. 23:03:00
Gud vad jag är glad, det känns så himla skönt att jag har kommit i den här familjen. Dom är verkligen supergulliga och jag bor verkligen jättefint. 
 
Dagen idag har bara varit lång och förväntansfull. Jag åkte till arlanda vid 9 tiden och innan det var titti hemma hos mig en snabbis bara för att säga hej då, det var så sorgligt när jag skulle åka men jag var jättglad att hon kom dit den lilla stunden. Jag vinkade av min familj och båda mina systrar grät så då kunde inte jag heller hålla tillbaka tårarna. Sen lyfte planet 11.10 eller det var lite försenat men aa typ. När vi kom till flygplatsen fick vi vänta i en och en halv/två timmar på att alla ifrån göteborg och malmö skulle komma och när de väl kom så åkte jag och några andra bussen till allas hus. Jag var väl någonstans i mitten av turen och herregud vad jag var nervös, men väl vid hemmet möttes jag av Carmel min värdmamma och efter en stund kom resten av familjen. Då gick vi alla till themsen till en pub och där mötte vi upp två andra familjer som även dem hade studenter från svenska skolan, och det var då dom jag satt och pratade lite med på bussen så det var lite kul. Sen gick vi hem, åt vi hamburgare och sen chokladtårta och te. Nu somnar jag snart så godnatt.
 
Förlåt alla som jag inte har svarat på men det har varit så kaosit, eller inte kaosit men det har varit så mycket, här har ni i alla fall en liten update så ska jag svara er alla sen. 

KOMMENTARER
Postat av: Paul

härligt Thildiiiiiiiis det låter alldeles perfekt!!

2013-08-27 / 10:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback