rest of the weekend

2014-05-07 kl. 11:51:33
 
Hola, nu ska jag strax börja dra mig mot skolan men innan tänkte jag att ni skulle få veta lite annat om helgen. I lördags vaknade vi typ runt 11 och då gick vi för och kollade i lite affärer på Oxford Street och sen åkte vi till Liverpool för brunch. Efter det var det shopping igen och då åkte vi till oxford, regent osv. Sen åkte vi till hotellet och sen bestämde i oss att vi skulle gå till project. Så vi klädde på oss började gå dit, käkade en pizza lite snabbt och sen var vi där och det var verkligen en superkväll. Jag hade så roligt så det vart jättelyckat.
 
Söndagen kom Johanna till oss ganska tidigt på morgonen och sen bestämde vi oss för att åka till Notting Hill, Granger & Co. för lite brunch. Sen åkte vi runt lite till Chelsea och senare valde vi att äta Wasabi att ta hem till hotellet. Vi var ganska slutkörda eftersom dels vi gjort mycket under dagarna men även för att vi var ute typ sen i onsdags, eller då var det valborg, torsdag en klubb som heter Maddox, fredag Werewolf och Lördag Project. Så ja. Men det var en super helg och väldigt mys på hotellet så det var sooo nice.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback