Pancake and semeldayyyy

2014-03-05 kl. 00:29:01
  
 
Jag har underbara vänner!! Helt ärligt detta har varit en sån bra kväll. Jag och Johanna åkte efter skolan till Barnes för att köpa semlor på den svenska affären. Sen åkte vi hem till henne, drack kaffe, te och åt semlor framför tv:n i hennes säng. So cozy. Efter någon timme eller så så kom mina favves från klassen och då satt vi alla (utom alice) i sängen och hade det bra och sen gick vi ner och åt, då hade Alice kommit. Nej men middagen bestod först av Shepherds pie och sen såklart pannkakor eftersom att det är internationella pannkaksdagen. Vi hade det så bra och så kul tillsammans!! Love you bbys. 
 
Ni sitter jag hemma och ska snart sova allt, imorn ska vi till House of parlament och då ska vi inte mötas i Richmond förren klockan 1 typ så det skulle inte kunna vara så mycket bättre för min del. 

KOMMENTARER
Postat av: Clara

Hej, din blogg är super bra! Blir så himla sugen att också åka till London. En lite konstig fråga(hehe): Hur lång är du? Tycker du att Britterna är längre/kortare än oss Svenskar? Ska du stanna i London när du gått klart skolan?

Kram :)

Svar: Hej, tack snälla. Ja jag har det super här :) Haha jag är väl kanske 1,68 m. Gud det har jag inte tänkt på så mycket men jag skulle säga att det är nog en blandning, det finns de som är längre och de som är kortare men jag vet inte, haha. Men generellt är det väl typ som i sverige. Jag är en person som inte bara vill vara på ett ställe och jag tror att New York är någonting för mig då jag verkligen älskat det när jag varit där. Men jag får väl se lite, har ingenting planerat men min dröm är att vara typ överallt och bara ha det bra så vem vet om det kanske är här jag bor sen, men det är inte min plan till en början. hehe. Kram!
mathldas.blogg.se

2014-03-05 / 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback