sova kan man göra i graven

2014-06-11 kl. 21:40:56
Förra lördagen var en sån bra dag. Om jag ska beskriva den med ett ord skulle jag säga fest. Festade i sammanlagt i mer än 14 timmar och ja det var sååå nice. Det började med att jag och saga åkte till stan för att hotta någonting att ha på oss, det gjorde jag inte men det gick bra ändå och då vid 3 åkte vi till Bacanal. Lika kul som innan och sen drog på efterfest hemma hos någon i hans lägenhet, där fick vi bland annat pizza och hungrig som jag var hade inte det kunnat vara bättre. Vid 10 tiden började vi dra oss mot Project. Där var hela ganget och jag hade det super, efter det åkte Johanna, Ellie, alex och Ted hem men det ville inte vi andra. Så jag, Filippa, Saga, Frida och Ebba drog till APM, always past midnight, en efterfestsklubb som ligger på typ 31 våningen. Kvällen avslutades med en prommis som skulle leda oss hem men istället slutade på VQ, då var det bara frida jaf och filippa kvar och ja det var slutet på denna dag. Det var för nice. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback