5 dagar

2014-06-12 kl. 00:36:43
 
Holaa, haha ser ut som jag spanar in mig själv på bilden, ba nice view lixz. Well igår var det tisdag vilket betydde Project. Det var skojsigt allt. Efter Var det VQ, jag ba är där hela tiden men ni förstår inte hur nice det är. Efter det åkte i alla fall jag ellie och frithof dirr till skolan och napade lite där och sen idag åkte vi till Bath me le skul. Sov hela bussresan så det var nice. I Bath var det super cozy, vi gick runt åt god mat och ba hade det sweetness. Kom hem till Richmond vid 7 och sen har jag storchillat hemma, det har varit sweet. Vi skulle dragit till the box men det blev tyvärr inte så. Imorn är det skolavslutning och jag vet inte hur det kommer att vara. Jobbigt förmodligen. Usch jag vill verkligen inte åka hem nu, det är för bra här för att vara sant. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback