Denna Dag

2014-01-26 kl. 18:14:12
 
Idag har det faktiskt varit en ganska bra dag, Träffade mina faves klockan halv tolv typ, men innan det var jag i Kingston en snabbis. Imorse så åkte nämligen en tangent av på min dator och det blev jag ju inte så glad av, åkte då till apple store i kingston och så fixade dem det. Jättskönt verkligen. Sen åt vi på Nando's jag Elli, Frida, Johanna, Theo, Alex och ja det var dem. Saga skulle igentligen också ha hängt med men det gjorde hon inte då hon vaknade när vi var där.
 
Sen efteråt åkte jag och Frida till Kingston igen och gick runt, jag köpte ett par jeans på Hollister som bara kostade 26,99 pund vilket jag tycker var väldigt nice. Sen köpte vi frozen Yogurt på Snog och ja sen gick vi hem eller åkte hem. Och nu är jag här. Sköntish!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback