Gårdagen

2014-04-05 kl. 11:10:00
 
Nu är min älskade familj här och vi hsr det så mys. Igår efter skolan åkte jag till Notting Hill där dem bor och sen drog vi oss till Covent Garden till ett Afternoon tea på BB Bakery. Det var super nice och så roligt att träffa dem igen. Efter det gick vi och kollade på Body Guard, den var verkligen jättebra och hon som spelade Rachel sjöng riktigt awesome. Den rekomenderar jag att se om man åker hit. Kvällen avslutades med Shake Shack och vi köppte då hamburgare och tog med dem hem till Hotellet och åt dem som lite kvällsmat och well det var lovelyyy.
 
Idag ska vi strosa runt och aa vad vet jag, äta goott i alla fall. 

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Du säger kvällsmat!!! Omg <3

2014-04-06 / 14:44:12
URL: http://johannaa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback