The Farmery

2013-09-21 kl. 01:06:00
 
Nu har jag precis kommit hem och lagt mig i min säng. Ikväll var jag med Elinor och Theo i Richmond och åt frozen yogurt och snackade. Imorn så ska vi till London och shoppa lite, jag ska framför allt köpa en dunjacka från A&F. Jag har en därifrån sen innan men den är grön så jag känner att jag vill ha en mörkblå som är lite neutralare. Sen så får jag se lite. Jag är i alla fall jättetaggad på att åka dit och det ska bli så kul. 
 
Juste vet ni vad jag gjorde idag, jag satte mig på mina solglasögon så att de gick sönder. Det va jobbigt, jag tyckte om dem. De var bara ett par ifrån indiska men ändå. Jag får höra lite med min mor om hon kanske kan betälla ett par nya till mig, men jag blir bara så lack på mig själv. Det är så classic att nått sånt händer, i sommras tappade jag mina andra i vattnet så då fick jag också köpa nya. Standard att vara klumpig.
 
Nu ska jag i alla fall sätta på en film eller nått och sova. Hoppas att alla har haft en bra fredag!

KOMMENTARER
Postat av: maja

du skulle juj sägz till så jah kunde sätta över pengar :(

Svar: men vad sa jag till igår orre!
mathldas.blogg.se

2013-09-21 / 03:33:47
Postat av: Annika

Mumsigt :>

Svar: Japp det va det! ;)
mathldas.blogg.se

2013-09-21 / 18:03:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback