Så lugnt

2013-09-27 kl. 19:02:11
Mina fina vänner, det är några av dessa brudar jag ska käka middag med ikväll
 
Heeeej, nu sitter jag i min säng och kom typ precis hem. Efter skolan idag, kanske runt 4, så åkte jag och Johanna en snabbis till Richmond. Jag skulle fylla på min mobil eftersom att det är slut för denna månad. Men när jag var där sa de att de inte hade någon teckning så jag kunde inte köpa då, så jag får fixa det sen ikväll. Jag kollade också på ett par hunter, det är ju bra att ha eftersom att England är känt för att det regnar mycket här. Sen gjorde vi inte något mer och jag åkte hem. Nu njuter jag verkligen bara av att ta det lungt. Jag har inga läxor, jag har lämnat in det som jag ska lämna in och jag ska inte möta upp mina babes förren klockan 8 ikväll. Det är så skönt verkligen att inte känna stress för det har jag gjort större del av veckan. 
 
Nu ska jag sätta på en film och njuta lite till!!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback