Q/A

2013-09-24 kl. 21:51:00
 Jag har tänkt att plugga i London i tvåan och undrar hur höga betyg man behöver för att komma in? :)
 
Hej, Jag hade helt okej betyg skulle jag säga, 265 poäng, men det var med de gamla betygssystemen alltså inte med E-A. Jag vet inte om de har en betygsgräns eller jag vet rättare sagt inte vad den ligger på, men jag tycker att du ska söka in vilka betyg du än har för att betygen betyder lite men inte allt. Du ska ju skriva ett personligt brev och sånt också. Lycka till! :)
 
vad roligt du verkar ha och vad fina bilder! 
verkar så kul med en skola utomlands, trivs du är det high school elelr collage??
 
Tack så mycket, nej det är inget av dem. Jag går på en svensk skola här som är på gymnasie nivå. Så jag går alltså andra året på gymnasiet fast jag valde att göra det i London istället för att gå i Sverige. Dock är Svenska skolan på ett Amerikanst universitet, så det går också amerikaner där. :)
 
så roligt att läsa din blogg! :) hoppas du har det bra i LONDOn! :D måste bara fråga - vad har du för dator? ska köpa ny laptop att ha skolan men vet inte riktigt vad jag ska titta efter. Din på bilden såg väldigt fin ut! det skulle vara snällt om du svarade i ett inlägg! kram:)

Tack snälla, ja jag har det verkligen super här!! :) Jag har en Macbook pro. Jag tycker att den är superbra och jag är väldigt nöjd, jag tycker mycket om apple. Den kan dock vara ganska tung att ha med sig till skolan så det finns ju macbook air också, men jag skulle rekommendera apple i alla fall. Jag har även ett skal på min om du syftade på att min var fin som var rosa. Det kan man köpa på ganska många ställen så det är bra, jag köpte mitt här i London. :) Hoppas att det hjälpte lite. Kram!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback