knock knock

2013-09-28 kl. 00:57:14
 
Heeeej min lilla blogg, har ni haft en bra fredag? Min har varot super! Jag har skrattat mycket, ätit god mat och varit med mina lööövli amigos, och så mycket bättre kan det inte bli. Jag mötte upp alla i Richmond och sen började vi gå till resturangen. Vi ville ju som sagt äta på Jamie Olivers resturang men den var full och då hade vi varit tvungna att vänta typ 1 timme. Så vi gick vidare och efter mycket om och men så slutade vi på Gourmet burger. Alla älskar typ Hamburgare så det var väldigt nice. Till lite efterrätt sen drack vi milkshake och herregud vad mätt jag blev, haha. Efter det åkte vi hem, och jag kom hem nu vid kanske halv 12 så det är skönt.
 
Imorn ska vi in till London och kolla lite, det ska bli nääääääizz. Nu ska jag kolla klart filmen jag började se!
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback