1 Månad

2013-09-23 kl. 21:34:00
En av dem jag saknar mest, detta var påväg till arlanda
 
Nu är det en månad sedan jag kom hit. Tiden har gått så fort men det känns ändå som om jag har varit här längre. Nu börjar jag ändå få in rutiner och man känner sig inte lika lost. Jag känner fortfarande att jag trivs väldigt bra vilket jag tror är ganska skönt för min familj att veta, även fast jag ibland saknar saker som inte finns här. Men här händer det verkligen så otroligt mycket typ hela tiden. Det är aldrig så att man känner sig ensam eller att man inte har något att göra.
 
Det är också väldigt skönt för att man kommer nära folk väldigt snabbt. Alla har det ju typ likadant och känner mycket lika, sen så åker man ju inte hit om man inte känner att man vill träffa nya människor. Jag måste också säga att det känns fett coolt att bo i London, serri det är inte varje svensk 16 åring, snart 17!!!!, som gör det! Just nu är jag bara lycklig över livet!!
 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Lillasyster

Och jag saknar dig ännu mer!! Älskar dig meststa storasyster!!<3 skypea snart?

2013-09-23 / 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback