This was a good day!

2013-10-23 kl. 22:30:04
 
Idag var eller är det som sagt Alex födelsedag och det firade vi på Nando's. Jag Elli och Frida gick från skolan och först handlade en present till henne och sen satte vi oss på resturangen. Alla var där vid klockan 6 och då så käkade vi först middag och sen så släcktes det ner, haha alla trodde typ det blev stömavbrott men det var det inte, för då så sjäng de på Nando's personalen Happy Birthday till Alex och så fick hon en tårtbit. Super cute, då gav vi även henne presenten som vi hade köpt och det var ett par vans som jag fick känslan av att det var de hon ville ha.
 
Nej men det var en så lyckad kväll och Alex blev så glad! Ååååh vad jag tycker om alla mina fina tjejer här, de är så bra verkligen! Nu måste jag verkligen skriva lite på min sam, den är tills på söndag så det ör väl inte jättebrottom men det skulle vara skönt om man kände att den var klar lixom! 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback