Primrose Hill & Camden

2013-10-30 kl. 21:25:00

Hittade nya brills
Dig gillar jag
 
Ja Primrose Hill eller Regent park och Camden var de ställen som vi var på idag. Det var jag, Ellie och Isabelle. Det var nice. När vi skulle åka, skulle vi först till camden för att ta bussen därifrån men vi stannade och åt i Camden för att det är så pass billigt och sen gick vi runt lite där. Efter åkte vi som sagt till Primrose Hill och gick upp där, det var en väldigt fin utsikt och man såg london eye, big ben osv. Haha vet typ ingenting mer, men vi såg höghus.
 
Ja efter det åkte vi hem och jag köpte ett pannband och fjädrar som jag ska ha ikväll då vi ska ut och jag ska klä ut mig till indian. Kulkul. Vi ska till Kitsch som vi har varit på förut. Aaah jag är så taggad på Halloween, asså verkligen! Det är ju mer imorn så då ska jag också ut men jag är taggad på idag med!!! 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback