När livet är som bäst

2013-10-27 kl. 20:25:42
TRÄFFADE HARRY STYLES
 
Idag har det varit en sån där super dag! Jag har inte stessat och vi har bara tagit allting som det har kommit. Jag och Elli kom in till London runt 1 och då gick vi till Covent Garden för att där äta lunch. Vi åt på ett hamburgerställe som hette Shack Shake, de var sååååå gott asså verkligen något att rekomendera. Efter det gick vi till lite affärer på Regent Street och jag hittade en kappa som jag tyckte var fin från Zara, jag köpte den inte men jag tycker att den va nice. Lite lång kanske men jag får se, jag vill i alla fall ha en sådan modell. Sen bestämde vi oss för att gå till Ben's Cookies som då låg i Covent Garden, vi stannade dock imellan på Snog där de har frozen yogurt mycket nice var den. I alla fall så gick vi och letade efter Ben's i typ tjugo min och sen så hittade vi det, jag måste säga att det var så mysigt i Covent Garden på kvällen. Det är uteserveringar, folk som spelar musik och en marknad, så vi sa att vi skulle åka dit en kväll och bara ha det bra. Men på Ben's köpte vi en box med 7 kakor som vi ska äta ikväll då hon ska sova hos mig. Vi ska alltså chilla här och kolla 1D filmen om den finns annars så finns det någon annan.
 
Det är verkligen super skönt att ha lov, det är så ortoligt lungt och man kan liksom bara ta allting som det kommer vilket jag älskar och man kan verkligen göra vad man vill. Så skönt!! 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback