London Sightseeing

2013-10-29 kl. 22:49:00
  
Glömde såklart mitt minneskort till kameran, så det fick bli mobilbilder
 
Idag har vi varit och turistat, jag och Ellie alltså. Vi möttes utanför Whole Foods och köpte en juice, en grön nyttig sak, men den var väldigt god. Sen så åkte vi in till The breakfast club och åt bruch. Vi åt pannkakor som var heaven. Efter det började vi gå, vi gick till big ben och såg London eye, vi tänkte åka men eftersom att det är lov känns det som att det är 500 pers som ska göra det så vi får ta det en annan gång. Sen såg vi Buckingham Palace, eller hur det nu stavas. Vi hade så mysigt och skrattade väldigt mycket. 
 
Efter vi sett alla typiska turistsaker så gick vi till Harrods och kollade in de saker som jag ska köpa när jag blr rik, sen gick vi till Zara och jag hittade en supernice klänning som jag ska slå till på tror jag! Sen gock vi till Hyde park, hyrde en var sin cykel och cyklade runt vid vattnet. Superfint verkligen!
 
Sist men inte minst gick vi till Donken och åt lite, jag åt glass och elli mat. Det var en så härlig dag och det känns som vi hann med så mycket. Ikväll är det bara hemma kväll för mig, imorn och på torsdag är det halloween party så då ska vi köra! 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

fin mittenbild guzzen

Svar: ty babe, tänkte att den va finare än min
mathldas.blogg.se

2013-10-30 / 01:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback