Johannas Home

2013-10-25 kl. 21:38:44
Denna brutta ska jag spendera mycket av mitt lov med!
 
Nu sitter jag hemma hos Johanna och jag har precis ätit middag men henne, hennes värdmamma och en annan av hennes inneboende. Super mysigt att vara här, hennes värdmamma är verkligen super gosig. Annars idag i skolan har jag inte gjort så mycket, vi åkte hit efter skolan. I skolan hade vi dock en presentation på religionen och jag tycker att det gick helt ok. Det är så svårt för det var om vetenskapsmän och deras teorier är så krongliga. Men nu är det lov och det är skönt, ska göra mitt sista arbete imorn med Elli. 
 
Många åker hem imorn till Sverige men inte jag och några till som stannar kvar här hemma, haha kul att säga att hemma är i London nu! Nej men vissa får över kompisar osv men inte jag, min pappa kommer med min lillasyster på lördagen i slutet på lovet. Men det ska bli så skönt med lov, jag har pratat med Elli och vi har bestämt lite saker som vi ska göra. So cozy!! 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

you and me, it's going to be crazyyyy

2013-10-26 / 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback