Lite om mig

2013-11-30 kl. 12:33:00
 
Jag älskar sushi
 
Jag tycker inte alls om Gossip Girl som de flesta gör, kollade 8 avsnitt sen blev det tråkigt. Jag tycker om att kolla på The Walking Dead istället.
 
Jag hatear på folk som vill vara dåliga, eller ska antyda att de är dåliga fast igentligen är bra.
 
Att flytta hit ett år är det bästa jag har gjort och just nu vill jag inte alls åka hem.
 
Jag älskar att shoppa, men classic att aldrig ha pengar.
 
En av de bästa känslor man kan ha här är när det spelas en svensk låt på klubbarna.
 
Jag förstår inte riktigt när folk säger att de saknar godis här, mestadels marabou. Jag brukar aldrig äta det hemma i Sverige. 
 
Jag är lat och tycker inte om att duscha. 
 
Min dröm är att ha en svinnice lägenhet i New York. 
 
 När jag går ut gymnasiet vill jag bara resa till massa olika ställen, utan att riktigt veta vart jag ska
 
Hahah jag får typ damputbrott ibland
 
Jag kan faktiskt bjuda på mig själv ibland och jag skrattar åt mina egna skämt, för jag e kul
 
Jag ska alltid ha rätt, även när jag har fel
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback