17 december

2013-12-17 kl. 13:48:00
Hahah såhär trött blir jag
 
Ja nu är det inte alls lång tid kvar tills jag åker hem och inte heller tills det är jul. Jag har idag gjort mitt företagsekonomiprov och imorn har jag engelska och sedan på torsdag matte. Jag tror inte sen att det är några prov sen kvar, det är ett grupparbete men det går bra, vi ska spela in en film vilket vi har gjort, vi ska bara klippa ihop den. Senare idag kanske jag ska jobba, om jag inte ska det kanske jag följer med ellie till Westfield för att shoppa lite julisar, annars kommer jag göra det på fredag. 
 
Det ska verkligen bli skönt när allt är över, att bara kunna njuta några dagar och kunna ta det lungt. Det känns verkligen så bra. Det är bara jobbigt när det är så mycket saker hela tiden och man orkar inte med det, ååååh vad jag längtar. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback