Sånt som jag kommer minnas hemma

2014-03-26 kl. 22:29:00

 
Vi eller jag börjar me och va töntig och säger vänner 4 life, nej men it's true. Jag har fått ännu en family<33
 
Okej min födelsedag var en av de bästa kvällarna jag har haft. Allting var verkligen så bra den kvällen
 
När jag och min Elinor cyklade runt i Hyde Park och snackade skit.
 
När jag Frithof och Hanna åkte hem på N22 någon gång och det var norrmänn, vi svenskar och massa mer och alla satt och sjöng the fox och tävlade om vilka som var bäst. 
 
Nu förra fredagen när vi alla gjorde tacomiddag och man kände sig så hemma
 
Kvällen/natten när det spöregnade och var storm och vi skulle ta bussen, väl på bussen skrattade vi så mycket åt vad vet jag
 
Nu i måndags när vi var på Ed Sheeran och han var lika king som jag trodde att han skulle va
 
När vi åt en awesome brunch och sen tog massa bilder, det var allt nice
 
NOBELLMIDDAGEN
 
När jag Ellie och Saga dog på Bikram Yoga
 
När vi hade pannkaksmiddag hemma hos Johani och det var så cozy 

Weell sist men inte minst såklart, en av de absolut bästa kvällarna när vi festade med ingen mindre än Liam  och hans vänner.
 
Detta är såklart inte allt men det är några av de saker som jag kommer på just nu, kommer ha med mig mycket mer såklart hem, becuzzz everything is perfect.

KOMMENTARER
Postat av: Mikaela

Är det sant att du festat med Liam Payne och hans vänner??

Svar: yes box :)
mathldas.blogg.se

2014-03-30 / 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback