Studenten

2014-06-09 kl. 19:44:19

 
I torsdags var det studenten här och jag hade det så kul! Det hela började på skolan där det var utspring. Alla treor fick ett eget tal och hela stämningen var så bra och alla var så himla glada! Efter utspringet åkte jag, johanna, hanna och frida till chelsea och åt mat och och strosade lite. Vi åt på thai square och jag som älskar thaimat var super happii. Efter det var det dags att åka studentbåt då de inte har flak här. Det var wunderbart, åka båt mitt i London liksom med Ssl kunde ej va niceare. Vid 11 var det dags för utgång och torsdagar är Maddox så det var där vi var. That night was awesome, älsk maddox och älsk london. Senare åkte jag och hanna till VQ, 24-timmars restaurangen och ja käkade lite mat. pannkakor och hamburgare<333 Kom hem när jag kom hem men det var sååååå nice.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback