mi fridaaay

2014-06-10 kl. 12:40:00
 
Okej, i fredags var det inte så konstigt att jag var lite trött om man säger så men jag hade redovisning i skolan så jag gjorde den. På kvällen åt jag, saga, johanna och alex middag på zizzi i richmond. Supermys och jättegott. Efter ville Johanna och Frick åka hem, men det ville inte jag och Sagis så vi skulle först till kensington roofgardens men det blev det inte utan vi valde i stället att åka till Aqua som är en rooftop på regentstreet. Jättefint var det både stället men utsikten speciell,t man såg mycket av fina Londres. Så vi satt där och chillade och efter ett litet tag kom några svenskar och pratade med oss så vi firade nationaldagen litegrann. Vi kom inte hem så sent vilket var nice och det var en jättemysig kväll. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback