Hemma

2014-06-16 kl. 23:25:03
Nu är mitt år i Svenska Skolan i London över och idag åkte jag hem till Sverige och ikväll har jag ätit svensk middag med min mami! De sista dagarna i London har bestått av: Skratt, tårar, fest, middagar, shopping, mat, hej dån, mer fest men med fotboll inne på klubben, apm, bussresor åt helt fel håll, borttappning av telefon och mer skratt. Dessa sista dagar har jag njutit av London och alla människor som jag har lärt känna här. Detta år är utan tvekan ett av det bästa i mitt liv och att det nu är över och aldrig kommer vara detsamma är någonting som är så jobbigt och jag kan inte riktigt beskriva den känslan. Hej dån är det jobbigaste och speciellt till de människor som man inte vet om man faktiskt träffar igen. Men att jag har fått vara med om detta i år kan jag inte vara mer tacksam över, det är sjukt vad jag har varit med om och över allting och detta är någonting som jag alltid kommer att ha med mig. 

KOMMENTARER
Postat av: Sara

Hej, jag har en fråga om utelivet och klubbarna. Hur löste du och dina kompisar det när ni ville gå ut om ni inte var 18 med leg och så?

Svar: Man måste ju som sagt ha leg, vilket vi hade där vi var 18 om du förstår vad jag menar!
mathldas.blogg.se

2014-06-28 / 23:04:02
Postat av: klara

hej! hade ni promotors när ni var ute o festade? hur skaffar man en promotor? :)

2014-07-14 / 13:19:13
Postat av: Anonym

Hej! När sökte du in var det i ettan eller i nian Som du sökte? :)

2014-07-15 / 14:06:42
Postat av: Lovisa

Hej! :-)

Hade du kunnat länka dina kompisars som också var i London bloggar?

2014-07-16 / 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback