Sover typ

2014-01-26 kl. 00:58:00
Dagens pics
 
Holaaa, just nu sitter jag i min säng och kollar på film. Pretty nice faktiskt. Idag så vaknade jag typ halv 12 och sen så mötte jag upp mina amigos i Richmond klockan 1. Därifrån åkte vi till Waterloo och sen så gick vi runt där. Jag gick runt där kanske 30-40 min och sen gick jag tillbaka till tågstationen och köpte burger king och åkte hem till Kingson. Jag skulle nämligen jobba idag och jag skulle ha börjat klockan 6 men eftersom att jag behöver pengar och de hade extra timmar tyckte jag inte att det var så dåligt. Jag började då 4 istället så det blev ett 6 timmars shift istället för 4 timmar.
 
Jobbet gick i alla fall bra och jag tycker att det är ganska kul så det är ju nice. Jag stod i omklädningsrummen idag och det gick bättre än förväntat. Fick i alla fall sluta tidigare men får för dem timmar jag skulle jobbat, win. Nej nu ska jag fortsätta kolla på film!!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback