Så min lilla Majzing

2014-01-22 kl. 21:52:00
 
Hello där, idag har jaghaft idrott och det är väl det mest interessanta som har hänt. Nej men det är nice me idrott vi körde step och jag tycker typ idrott e kul. Nej annars i skolan hade vi en skrivning under tid som var svårt men jag skickade in i alla fall vilket var skönt, fick lite panik i slutet när man inte hade någon tid kvar. 
 
Igår var vi ju som sagt på skavlan och det var faktiskt kul, det var jag frida elli och johanna. Gästerna var Gordon Ramsay, David Walliams (engelsk skådespelare) , Kenneth Branagh (han spelar den brittiska Wallander) och en författare med hennes pappa som var transexuell. Det var ganska interesting och ändå kul att vara där. mer än så har det väl inte hänt någonting, tänkte ta en dusch nu så det ska jag.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback