Vad vi gjorde i Oxford

2014-04-29 kl. 17:38:00
 
I söndags var vi ju i Oxford vilket var super cozy. Ja på bilden försöker vi skriva OXD vilket skulle stå för Oxford, Anyway från London tog vi som sagt bussen och det tog inte särskilt lång tid och var inte heller så dyrt, 13 pund kostade det. Det är ju en universitets stad och det är ett ställe som är kul att ha varit på. Jag tycker om att bara strosa runt och det kan man verkligen göra där. Det är ju ganska mycket att se för dem som tycker att allt det är roligt, bland annat flera olika Universitet som är i jätte stora byggnader. Vi gick även på två museum, kalla mig kulturell, Ashmolean Museum och Naturhistoriska och det naturistoriska var faktiskt kul tycker jag. Det var nästan bara massa dinosaurieskelett. Sedan ville jag även gärna in till den skolan där de spelande in en del av Harry Potter men eftersom att det kostade 7 pund valde vi att inte göra det, det är på Christ Church Collage. Sedan kollade vi faktiskt lite i affärer och dem hade faktiskt fler än vad jag trodde, men det finns en hel del att göra där och att åka över en dag var perfekt.

KOMMENTARER
Postat av: Sara

Hej fina du, jätte fin blogg och väldigt intressant. Undrar bara om du har gjort din design själv? Altså stilmallen och koderna och det. Jätte tacksam för svar. Kram :)

2014-04-30 / 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback