Granger & Co.

2014-04-26 kl. 19:43:00
 
 
Igår åt vi brunch på ett ställe som heter Granger & Co. och ligger i Notting Hill. Det är i från Australien och riktigt nice. Jag tycker att det var väldigt avslappnat där inne och de har såklart mer än bara brunch och allting såg ut att vara supergott. Det som är mest omtalat av att äta där är deras Ricotta Hotcakes, vilket jag gjorde och det var verkligen amazing! Det var då ungefär pannkakor men med en liten annourlunda smak, men god, och sen var det banan, honungssmör och sirap till. Heaven. Mätt blev jag också det lovar jag. Detta rekomenderar jag verkligen och det ligger på:
 
175 Westbourne Grove
London W11 2SB
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback