Winter Wonderland

2013-12-16 kl. 17:45:00
 
Nu i Hyde Park är det som sagt Winter Wonderland. Jag har varit där några gånger, först med Magda och min syster Rebecca men även med Johanna. Det är faktiskt väldigt mysigt och man får en riktig julkänsla. Det är massor med stånd av olika slag, som säljer både det ena och det andra, sen är det ävem massa karusseller och bergodalbanor och massa mer. Det är mycket folk men om man känner att det inte är några problem så är det väldigt mysigt. Jag rekomenderar verkligen att åka dit och bara gå runt om man inte vill åka något. Jag tycker att det är mysigare där på kvällen än på dagen, det är det ju för att alla ljus lyser upp som ni ser på bilderna. Då är det ännu juligare än vad det är på dagen!
 
Jag tror att det stänger ner i januari någongång så det är ju ganska nice. Det ligger väldigt nära oxford street och man kommer se det då det även är fritt fall och sånt och det är ju ganska högt upp i luften. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback