Hello Folket

2013-12-18 kl. 19:45:30
 
Nu ligger jag i min säng, väntar på att maten ska bli klar och käkar lite godis. Idag har jag haft idrott, det gick bra pch det var faktiskt kul. Vi va typ 7 pers så det var ganska chill. Efter skolan gick vi till den svenska affären i barnes och jag och theo köpte en julklapp till våra värdfamiljer. Jag hoppas att de blir glada!
 
Imorn är det sista dagen i skolan och då har jag först matteprov och sen har jag ingenting mer, förstår ni lättnaden. Vi ska även fika på marknadsföringen, very nice. Sen på frdag är det som sagt avslutning så då är jag i skolan ca en timme och sen ska jag nog åka och fixa de sista julklapparna, sen på lördag ska jag hem till Sweden. kulkulkulkul!!
 
Juste idag fick vi gratis julmat i skolan, det var gott. Det var ju då engelsk julmat och inte svensk men det var nice ska jag säga er. Nej nu ska jag äta middag, goodbye!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback