Denna Vecka

2013-12-16 kl. 15:57:00
Så känner jag.
 
Denna vecka kan jag säga att jag har fullt upp. Idag har jag i alla fall gjort en sak och det var en redovisning om droger, det var på naturkunskapen så det är skönt nu när den är klar. Men imorn har jag företagsekonomi prov, sen kanske jag ska jobba. Sen på onsdag har jag både matteprov och kanske idrottsprov, jag har missat både dem så jag måste göra dem på omprovstiden. Sen så har jag även engelska prov på Mr. Pip boken som jag inte har läst ut än, men jag håller på. Sen har jag jag sist men inte minst en Sam sak som vi ska spela in en video som ska handla om börskrasen och karl Marx.
 
Ja som ni ser har jag en hel del saker att göra, kan ni förstå vad det ska bli skönt på fredag när allting är klart och jag inte behöver tänka på någonting alls? Jag längtar så mycket att ni knappt kan förstå. Sen att bara komma till Sverige ska bli så mys. Så att jag har allt detta att se fram emot gör att denna vecka kommer gå något lättare. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback