The first day

2013-08-27 kl. 19:14:51
 
Första dagen i skolan är avklarad. Imorse följde Carmel med mig till skolan för att visa vägen, där sen var det info om typ allt. Sen fick vi träffa våran klass och mentorer och allt det kändes bra och de flesta kändes snälla, jag hann inte prata med alla men dem jag pratade me var det iallafall. Efter det gick vi tillsammans till Richmond terrace och fick lite lunch, eller en macka och sist gick vi till Richmond staden eller vad man ska säga. Där visade först lärarna vad man kunde fixa allt och sen gick jag runt där med Johanna och Hanna. Vi fixade oystercard för några dagar, man ska betälla ett som jag kan ha under året, simkort till mobilen och lite shampoo och sånt. Sen satte vi oss och tog en kaffe och bara chillade, jag måste säga att jag trivs väldigt bra änsålänge. 

KOMMENTARER
Postat av: Mamma

Låter helt fantastiskt! Hälsa din familj, första middagen lät ju super. Skönt att du trivs. Miss you!

2013-08-27 / 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback