The Bentall Centre

2013-08-28 kl. 19:36:00
 
Idag spenderades först dagen i skolan, ofc. Där fixade vi först lite i klassrummet med schoolsoft osv. efter det så gick vi ner till entren för att ha lite swede-dating. Det är ju bra att man ska lära känna varann och så vidare men jag tycker att det är svårt ändå när det går så pass snabbt, man hinnner ju inte riktigt veta vem personen är och jag kommer inte ihåg vad många heter. Aja efter det gick vi till Tescos för att köpa mat och sen satte vi oss i en park nere i Richmond, det var myyyysigt. Sen gick vi tillbaka till skolan och så introducerade sig några av lärarna så man vet vem det är man har i de olika ämnerna. 
 
Väl sen efter skolan åkte jag, Johanna, Hanna och Frida, och sen även fridas rumskompis, till Kingston för att shoppa lite då till The Bentall Centre. Jag hittade bara en rosa morgonrock vilket är nödvändigt att ha här i London då det inte är så varmt hela tiden i husen. Det hade jag planerat att köpa så det är skönt att ha det gjort. Jag funtar även på att köpa ett gymkort och det kostar 40 pund i månaden vilket jag inte tycker är jätte dyrt då det ingår allt, då bland annat grupp pass, pool och aaa resten. Får höra lite också om det är någon annan som ska skaffa eller om jag hittar ett annat, för det är ändå skönare att vara två. 
 
Anyway, nu tänkte jag kolla på Idol eller PLL. Tror PLL eftersom att Felicia min vän tydligen dog när hon såg det. 

KOMMENTARER
Postat av: Maja

Jag saknar dig swagger

Svar: Jag saknar dig mer you little wankaaaaa
mathldas.blogg.se

2013-08-28 / 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback