Piccadilly Circus

2013-08-31 kl. 19:22:00
 
Helloooo, nu ligger jag i min säng och har precis kommit hem. Idag har jag varit i London med Johanna och Hanna och shoppat lite, jag köpte då bland annat ett dator skal och sen även ett nytt puder som var välbehövligt. Vi käkade även lunch på Nandos och jag åt då kycklingburgare som var god, inte det godaste med god.
 
Igår på skolan hade vi vid 7 lite wine and cheese med värdfamiljerna och efter det så gick ett antal personer, mest ifrån min klass, ner till Richmond Green och bara chillade och snackade typ. Det var väldigt mysigt och kul att lära känna nya personer. De flesta här som går på SSL är väldigt positiva och lätta att prata med vilket gör att man lär känna personer ändå ganska lätt. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback