"Ha det så jättebra nu"

2013-08-25 kl. 23:54:42
Mina 2 underbara systrar, dem är världens bästa!
 
Imorn vid denna tid är jag i London hemma hos min värdfamilj. Kan knappt förstå det om jag ska vara ärlig, och det är väl kanske därför som jag inte känner mig så nervös det känns bara konstigt. Aaaah herregud... 
 
Anyway, jag tycker i alla fall att de här sista dagarna har varit super. Igår så köpte jag ju som sagt min väska och sen började jag packa, och det är så skönt när man känner sig klar och att det ända som är kvar är det jag ska använda imorn bitti. Sen så har mina närmsta kompisar varit här och umgåtts med mig både igår och idag, och det har varit sååå mysigt, de alla är så bra. Idag cyklade jag även med min pappa till Pont i hägenäs och käkade lite brunch som var supergod, det var mysigt att få en stund med honom. Under kvällen har jag bara varit med min mamma, mina systrar och Maja min bästis, vi kollade paradise hotel åt macaroones och bara hade det bra.
 
Gud vad jag kommer sakna alla, men jag tycker att det är så skönt för att mina närmaste kommer att komma till mig. 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Storasyster

Du är bäst och vi kommer sakna dig sååååå mycket!!!!! Puss älskar dig <3

Svar: Jag saknar er. Pusspuss jag älskar er!<3
mathldas.blogg.se

2013-08-26 / 08:28:17
Postat av: Storasyster

Du är redan saknad!! Ha det bäst och njut för fullo, är grymt avundsjuk, men kommer snart och hälsar på :) puss och kram älskade syster

2013-08-26 / 17:48:21
Postat av: Indra

SAKNAR DIG!!;)<3
Ha det så bra:)
Puss och kram

2013-08-26 / 20:34:01
URL: http://indrag.blogg.se
Postat av: För cool

the hemlissss is happening 4 reaaaaaal

Svar: mmmm äre min favvobabe?!?!??!
mathldas.blogg.se

2013-08-26 / 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback