THE BOX

2014-05-18 kl. 20:07:00
 
Asså gårdagen var sååååååå bra. Så nu vet ni det. Nej men vi var på The Box under dan eftersom att det var Bacanal där, alltså dagskrök eller typ dagsfest, och det var verkligen så kul. Vi var där vid tre och sen gick vi när dem stängde vid 8. The Box är min favvoklubb även fast vi bara varit där 2 gånger, men det är så nice allting liksom. 
 
Nej men ja, efter Box skulle vi till Radio Rooftop men efter lite probs så gick vi till donken istället och efter det till Project. På project var jag alldelles för trött så kanske efter någon timme drog jag och Frida hem eftersom att jag skulle sova hos henne. Idag sen har vi inte gjort någonting, vi tog en prommis och njöt av solen, aa det var typ det.

KOMMENTARER
Postat av: m

hej, jag undrar om de är strikt 18 års gräns på alkohol på restaurang, klubb osv..? jag och mina fem klasskompisar har fått praktik i london under ca 6 veckor i höst, typ 3 av oss kommer vara 18 tills dess och vore ju kul om man kunde gå ut och så.. :)

Svar: Hej, på restaurang är det inte alls så strikt. Har inte blivit leggad där. Klubb blir jag alltid leggad på så ett leg måste du ha. Jaha jag förstår, nej men man måste verkligen ha ett ID där det i alla fall är ganska likt för annars kommer man inte in. Det finns någon enstaka klubb där man inte blir leggad, men det har varit en private members club vilket betyder att man måste känna någon där vilket man lättast gör genom att prata med folk på klubben så ja det kan vara svårt, hehe. Men det kan lösa sig, men man måste ha någonting. Hoppas att det går bra. kram!
mathldas.blogg.se

2014-05-29 / 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback