Lite av helgen

2014-05-06 kl. 16:05:00
Hej alla vänner. How's everything? Jag hade nationellt prov idag vilket jag ändå tycker gick helt ok, då det var nice. Efter skolan åkte jag och Fritt till Kingan för att lämna tillbaka skor och äta lunch eller Smoothie. De va nice. Vi ska va eller Frida ska börja vara nyttiga, ut och gå och sånt och äta bättre mat, så Frida köppte chilli vilket var äckelstarkt så det var ganska skoj faktiskt. Jag skrattade när hon skulle äta upp hela, jag dog typ av en mini tugga haha.
 
Nej men helgen, den var jätterolig verkligen. I fredags var det ju Johannas B-day så då firade vi henne på kvällen först på restaurang och sen ute på en klubb som heter Werewolf. Det var en bra klubb i sig men det var typ inga personer så det var lite tråkigt, men resten var bra med klubben och Johanna fick tårta och såndant. Flera av Johannas kompisar hade åkt hit för att fira henne och en av dessa är en av mina bästa kompisar, Andrea, så då umgicks vi i helgen tillsammans med andra kompisar också. Lite krongligt men kul. Jag sov i alla fall hos henne på kvällen vilket var nice.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback