Nu ska jag berätta lite roligt

2014-05-13 kl. 11:51:48
Mathilda pratar väldigt ofta om hur mycket plugg vi har, och det är sant, vi har fruktansvärt mycket nu de sista vekorna. Men om man bortser från allt plugg så har vi sååå mycket att se framemot. De 4 veckor som vi har kvar ska bli amazzeeballlsss! Det kommer komma massa roliga inlägg och tips om saker vi hittar på, så alla ni som har kommit in till nästa år, ni kommer få inspiration av självaste kingen Mathilda ! 

En annan rolig sak som hände i lördags var att jag såg Kim på resurangen Piccolino, det var såå coolt! Hon hade många vakter runt sig men man kunde ändå se en glimt av henne. Hon var såklart jätte snygg och hade en svart typisk kimpan klänning på sig! Helt sjukt vilka kändisarar vi faktiskt har sett under detta året och vi får inte glömma bort Liam Payne kvällen, best day of my lifeeee! 

Jag och min alldeles egna Kim Kardashian 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback