So interesting

2014-01-20 kl. 22:34:10
Ja nudlar e ju allt gott
 
Ja nu är jag hemma, ska snart göra mig i ordning för att sätta på Ph som min mamma hellre ville se än att prata med mig :( haha skoja. Nej men jobbet var nog något av det tråkigaste, typ 5 kunder på 2 h. Man ba mm kul får inte lämna rummen och kan inte göra någonting i dem. Så gjorde inprincip ingenting på hela shiftet menmen. Para är para. På vägen hem köpte jag veckans lunch och ett paket barer som är bra att ha när jag vill ha nått mer lix. 
 
Yes detta var min interessanta kväll, men någonting som är lite interessant är ju att lundarna kom idag. Haha tyckte det va kul. Sen gissa vad jag ska göra imorn, va me kändisar. Skoja eller jag ska på Skavlan då bland annat Gordon Ramsay ska komma, hur kul? Vet att alla ba nej jag vill också, haha det kan ni ej.
 
Förstår att ni njuter av att läsa det här, detta inlägg var ju top notch (hur det nu stavas), men jag är trött okej. Njut av min design istället, jag tycker i alla fall att den är fin! 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback