Brunch

2014-01-19 kl. 09:09:00
 
Igår, lördags så käkade vi bruch igen. Denna gång på Baker and Spice och ja det var svinigt gott. Jag och de flesta andra åt pannkakor med syrap. Finns det någonting som är niceare än brunch? Svar: ja, Mathilda Schwieler, skoja. Nej men det var väldigt gott. Det låg i South Kensington vilket är ett väldgt mysigt område med fina hus och det är ett litet finare område. Efter brunchen strosade vi runt där och tog massa bilder. Vi hade sen bestämt att vi skulle se broar så det gjorde vi, vi åkte till Tower Bridge och tog typ 300 bilder på alla peeps, så det var väldigt nice. Turisbilderna får komma upp imorn då jag inte orkar lägga upp alla nu :PpPP. Dagen var verkligen bra, det kändes ändå kul att göra något mer turistigt och vi har haft så sweet. 
 
Vid kanske fyra tiden började vi dra oss hem, sen senare under kvällen var saga hemma hos mig och vi gjorde igentligen inte så mycket, men det var mys. Vi åt kakor och vindruvor och det är ju alltid nice lix. 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Frida

Hej! En till liten fråga! Hoppas du inte tycker jag är tjatig, då får du säga till (;
Jag bara undrar hur mycket pengar det går åt i månaden på ett ungefär? Ni äter ganska mycket ute och som jag har förstått måste ni betala för er skollunch också? :) Hade du sparat pengar sedan innan?
Tack igen för en bra blogg!
KRAM

2014-01-19 / 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback