London this tuesday

2014-04-24 kl. 18:56:00
 
Ja nu är jag ju i London igen och jag har det super. I tisdags var jag med Hanna, först åkte vi till Trafalga Square för att gå på ett museum och efter det åt vi Fish and Chips på en pub vilket var jätte gott. Vart vi var sen kan man ju fråga sig var vi åkte men vi såg en hel del annat av London, vi satte oss på första bästa buss och bara åkte. Haha det kändes lite bra att inte veta vart man ska, men det avslutades i alla fall sen i Canary Wharf vilket är ett väldigt fins ställe med massor av höga byggnader. Det är väldigt modernt och alla går runt i kostymer eller likanande. Kvällen avslutades hemma hos mig med Svenskt godis och annat nice.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback