Sunday

2013-09-22 kl. 20:17:00
 
Jag älskar typ söndagar, då är det liksom okej att inte göra något speciellt. Jag har inte alls gjort mycket idag, jag kom hem från ellie vid typ 2 halv 3 och sen har jag bara dushat, städat och skypeat me Linnea hemma i Sverige och med Johanna, så det var mysigt. Kanske ska skypea me mamma ikväll också. Jag måste verkligen plugga så får väl ta och plugga lite nu, jag och johanna ska plugga imorn i skolan, vi har ju 5 timmars håltimme så då kan man ju få en del saker gjorda.
 
Igår var vi ute på klubben DSTRKT, det var Jag, Hanna, Ellie, Elin och Alva. Det var ganska kul tycker jag men alla var typ ganska otaggade så det var inte en toppenkväll. Men det var bra musik och sånt så det va nice. Jag åkte hem sen men Ellie och Hanna, men de kom även på andra tjejer från SLL som hade varit på en annan klubb. Ganska sjukt ändå att man hamnar på samma buss. Jag sov ju som sagt hos Ellie så det var skönt att jag hade sällskap hela vägen. 
 
Igår var även jag och Ellie på en liten spontan interjuv på Abercrombie & Fitch, det var en gruppinterjuv. Det var en väldigt rolig upplevelse och även fast det inte är så stor chans att jag får jobbet då det är väldigt många som söker det. Men jag håller tummarna, för det skulle verkligen vara nice. 
 
Hoppas att alla ni har haft en bra helg! 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback