Nando's Måndag

2013-09-30 kl. 20:21:00
Idag åt jag på Nando's med Johanna och det va heaven. Älskar Nando's, ni som inte har ätit där borde göra det. Dem har massa kycklig saker. Vi körde lunch där idag för att vi har ju vår håltimme och det fanns ingen god mat alls i skolan. Så det kändes värt. Skolan känns det typ inte som vi gjorde så mycket i, imorn har vi dock skolfoto och classic att man inte vet vad man ska ha på sig. 
 
Juste idag hoppade jag äntligen av spanskan och det känns så skönt. Känns verkligen som en stor lättnad, alla ba nej man måste ha meritpoängen men jag orkar faktiskt inte bry mig om den. Som jag känner nu och har gjort ett tag så vill jag inte heller plugga i Sverige efter gymnasiet, eller jag vill inte alls plugga direkt efter gymnasiet men sen vill jag plugga i USA. Det känns verkligen så skönt, och då tänkte jag att istället för att läsa det läser jag redovisning i trean eftersom att jag läser marknadsföring här. Då har jäg läst båda dem fast jag bara egentligen skulle läsa ett. Låter som en perfekt plan för mig. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback